Lääkäri määräsi circadinia. Olen tyytymätön.

Tärisen pimeässä kädet kietoutuneena ympärille. En uskalla sulkea silmiä, koska pelkään, että joku katsoo, etten olekaan yksin isossa huoneessani. Välillä kuulen hengitystä ja sitä kuin joku nuuskisi minua. En tiedä olenko enää kamalan terve verrattuna aijempiin aikoihin. Enhän minä aikoihin sinällään terve ole ollut, mutta nyt tuntuu, että se lopullinen sekoaminen alkaa olla lähellä.

Aamutunnit meinaan skipata vain sen takia, että vihaan aamuruuhkaa busseissa. En uskalla mennä aamubussiin, mutta silti minut sinne väkisin sysätään.

Ja aijon pistää kahvin ja energiajuomat boikottiin, koska olen ilmeisestikkin yliherkkä kofeiinille. Saan nykyään aina energiajuomista järjettömän päänsäryn. Harmi, koska energiajuomat ovat niiiiin hyvää! Miten yhdestö batterystäkin voi tulla niin järjettömän ällöttävä olo? Miksi juuri mulle. :<